.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم دولت براي حمايت از كشاورزان

وزير جهاد كشاورزي
ايران از نظر توليد شير مقام سوم جهان را دارا است.

وزير جهاد كشاورزي گفت: سال همت و تلاش مضاعف را در حالي شروع كرديم كه شاهد پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي زيادي در سطح كشور به ويژه در بخش توليد بوديم .

به گزارش خبرنگارشمال نیوز، صادق خليليان وزير جهاد كشاورزي در حاشيه بازديد از مزرعه دانيال بابل اظهارداشت: سال همت و تلاش مضاعف را در حالي شروع كرديم كه شاهد پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي زيادي در سطح كشور به ويژه در بخش توليد بوديم و امروز با توجه به سرعتي كه توليدات داخلي به خود گرفته‌اند در آينده شاهد موفقيت‌هاي بسيار چشمگيري در سطح كشور خواهيم بود

وزير جهاد كشاورزي مهم‌ترين برنامه وزارت جهاد كشاورزي در سال جاري را توسعه آبياري تحت فشار قطره‌اي كشور، ايجاد شبكه‌هاي زهكشي، توسعه زيرساخت‌هاي بخش كشاورزي، توسعه كشت گلخانه‌اي، توسعه دامپروري و شيلات از جمله برنامه‌هاي مهم در دست اقدام وزارت جهاد كشاورزي دانست.

دکترخليليان با بيان اينكه ايران از نظر توليد شير مقام سوم جهان را دارا است، اظهار داشت: يكي از سياست‌هاي وزارت جهاد كشاورزي حمايت از واحدهاي تليسه دو منظوره براي توليد شير و گوشت در كشور است
.
وزير جهاد كشاورزي تصریح کرد: دولت براي اجراي اين طرح تسهيلات ارزان قيمت در اختيار كشاورزان قرار داده و در عين حال از آنها حمايت مي‌كند.

دکترخلیلیان وزير جهاد كشاورزي از حمايت ويژه دولت به بخش كشاورزي خبر داد و افزود: دولت براي حمايت از كشاورزان براي خريد تضميني برنج هزار ميليارد تومان بودجه به وزارت جهاد كشاورزي و وزارت بازرگاني اختصاص داد.

دکترخلیلیان درپایان : بودجه سال جاري وزارت جهاد كشاورزي 2 هزار و 700 ميليارد تومان است كه اين بودجه در دولت‌هاي نهم و دهم چهار برابر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.